Liczy Się Strategia!
Tak, Chcę Dołączyć!

SEKRET POWODZENIA W BIZNESIE

Oto sprawdzona STRATEGIA budowania biznesu, który daje wolność, szczęście i pieniądze.

Drogi Przyjacielu, obecny lub przyszły Przedsiębiorco, Jeśli chcesz mieć więcej klientów, chcesz zwiększyć zyski, mieć więcej czasu dla rodziny, masz dość użerania się z klientami, którzy ewidentnie wykorzystują Twoje dobre serce i chcesz spać spokojnie, to rozsiądź się wygodnie i przeczytaj uważnie tą wiadomość. To naprawdę jest ważne. 

Mam przeczucie, że...

Kiedy spojrzałeś na tą ofertę pomyślałeś być może:  

"Ale to długie. Nie chce mi się tego czytać".  

Rozumiem to. 

Wiedz jednak, że szanuję zarówno Twój jak i swój czas dlatego żadne, ale to żadne słowo nie pada tutaj przypadkowo. Wszystko zostało przemyślane. Celowo ta strona jest maksymalnie prosta, żeby nic Cię nie rozpraszało. Najlepiej wciśnij F11 na klawiaturze i przeczytaj ten list na pełnym ekranie.  

Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, aby przeczytać to, co napisałem bardzo dokładnie. 

I sugeruję, żebyś zrobił to natychmiast. 

Nim się obejrzysz dojdziesz do ostatniej linijki - masz na to moje słowo.  

Gotowy?

UWAGA: jeżeli chcesz rozwiązać któryś z poniższych problemów:

  • Pracujesz 70-80 godzin tygodniowo.
  • Masz mało wolnego czasu, bo zajmujesz się wszystkim od A do Z.
  • Nie wiesz jak i komu oddelegować proste rzeczy, dzięki czemu Ty miałbyś więcej czasu dla siebie, albo... 
  • Masz jeszcze inny problem: cierpisz na chorobę, która moim zdaniem jest zarazą wśród młodych przedsiębiorców, czyli "ja to najlepiej zrobię sam".
  • Masz wyrzuty sumienia, że za mało czas spędzasz ze swoją rodziną.
  • Brakuje Ci stałego dopływu nowych klientów, bo za mało delegujesz i nie masz kiedy zająć się porządnym promowaniem swojego biznesu.
  • Musisz dzwonić, albo odwiedzać ludzi, którzy wcale nie chcą z Tobą rozmawiać, bo dla nich jesteś zwykłym akwizytorem. 
  • Nie masz pojęcia jak skontaktować się z osobami, które już zrobiły u Ciebie zakupy.
  • Nie wiesz co robić, żeby klienci wracali i przyprowadzali swoich znajomych.
  • Czujesz, że Twoja przyszłość jest niepewna, masz niestabilne dochody, dlatego boisz się delegować i wszystko robisz sam (widzisz już jak to wszysto się łączy?).
  • Robisz przed rodziną i znajomymi „dobrą minę do złej gry”, ale w głębi duszy wiesz, ze to wszystko nie kręci się tak, jak sobie to wszystko na początku wymarzyłeś...

to poświęć dosłownie 5 minut i czytaj dalej

ponieważ mam dla Ciebie prawdopodobnie najlepszą wiadomość dla Twojego życia, biznesu i kariery zawodowej. Będziesz mógł w rekordowo szybkim czasie wejść do "Pierwszej Ligi" w Twojej branży. 

Przypilnuję, żeby tak się stało

Jeszcze do tego wrócimy. Pozwól, że się przedstawię. 

Z tej strony Bartek Popiel – założyciel prawdopodobnie największego w Polsce bloga na temat przedsiębiorczości LiczySieWynik.pl, a także m.in. • autor pierwszego na świecie 2booka "Liczy się Efekt", bestsellera "Zrobię To Dzisiaj", oraz licznych kursów audio oraz video. • twórca edukacyjnego projektu „LiczySieNauka.TV”, którego celem jest dostarczanie najlepszych metod i technik efektywnej nauki • Szczęśliwy mąż, ojciec i przedsiębiorca

UWAGA: za chwilę nastąpi twarde zderzenie z rzeczywistością

Nie wiem ile lat prowadzisz swoją firmę. Nie wiem od czego zaczynałeś. Nie wiem też od kogo się uczyłeś jak prowadzić biznes.  

Jednak wiem na pewno, że Twoja firma nie przetrwa, i nie będzie się rozwijała bez dobrej strategii stałego dopływu nowych klientów.  

Nie masz co liczyć na to, że rynek będzie mniej konkurencyjny. 

NIE BĘDZIE. 

Twoi potencjalni klienci z każdą godziną mają nowe propozycje i nowe opcje do wyboru. 

Założę się, że...

Marketing w Twojej firmie robiony jest z doskoku. Raz robisz to, a raz coś innego. 

Żadnej systematyczności, żadnych sekwencji, żadnego planu na co najmniej kilka miesięcy do przodu.  

Dopiero wtedy jak telefon milczy, zapytania drogą mailową przestają spływać, a klientów, którzy przychodzą do sklepu (jeśli działasz stacjonarnie) z dnia na dzień jest coraz mniej, zastanawiasz się...

"Co ja teraz zrobię?"

Zwykle wtedy jakimś cudem udaje Ci się wyjść z opresji, ale czujesz, że niewiele dzieli Cię od tego, żeby całkowicie rozłożyć firmę na łopatki.  

Czytasz książki, artykuły, przeglądasz internet w poszukiwaniu nowych rozwiązań. Podejmujesz desperackie działania, ale rozwój nie jest taki, jakiego oczekujesz, bo często jedne porady zaprzeczają całkowicie innym!  

Jednak jest jedna rzecz, którą powinieneś zapamiętać:

Im lepsza jest Twoja strategia, tym skuteczniejszy masz marketing, a to sprawia, że sprzedaż jest dużo prostsza, szybsza i łatwiejsza. 

Przeczytaj powyższe zdanie jeszcze raz. Kiedy przeczytałeś powyższą listę, być moje w Twojej głowie pojawiło się pytanie:

"Bartek, skąd to wszystko wiesz?"

Nie jestem żadnym wróżbitą, nie mam paranormalnych zdolności. Po prostu w ciągu ostatnich miesięcy bardzo dużo pracowałem z przedsiębiorcami i widzę jak to wszystko wygląda od zaplecza.  

W 2016 roku przeprowadziłem 134 bezpłatne konsultacje (każda z nich trwała co najmniej godzinę) z właścicielami małych i średnich firm.  

Dzięki temu poznałem jakie problemy są naprawdę palące. Co ciekawe 8 na 10 osób zgłaszało, że największym problemem jest brak całościowej strategii dla biznesu. Strategii, która będzie spójna, i która nada konkretny kierunek rozwoju. 

Zacząłem zgłębiać temat strategii. Czytałem książki, przerobiłem różne kursy, analizowałem modele biznesowe firm, które osiągnęły w swoich branżach wybitne rezultaty. Ponadto zdecydowałem się wziąć udział w czteromiesięcznym programie mentoringowym prowadzonym przez wielu wybitnych trenerów marketingu i sprzedaży z USA. Miałem dostęp do ludzi, którzy są niezależnymi konsultantami w takich firmach jak Coca-Cola, General Motors, Samsung czy Amazon.

Kosztowało mnie to...

mnóstwo pieniędzy, ale dzięki temu moje wejście na rynek edukacyjny było najbardziej przemyślanym strategicznie projektem. Ze względu na różnice czasowe z wtorku na środę musiałem posiłkować się mocną kawą, ponieważ szkolenia odbywały się na żywo o 2:00 w nocy. Na szczęście rynek amerykański wyprzedza nas pod kątem tworzenia strategii i marketingu o co najmniej kilka, jak nie kilkanaście lat. Dlatego miałem okazję poznać i zastosować metody, które w Polsce staną się powszechne dopiero za jakiś czas. Przeszedłem od razu do działania i wdrażania (po dostosowaniu do Polskich warunków) tej wiedzy w praktykę. Od razu wiedziałem, że chcę tą wiedzę przenieść na Polski grunt. Ale zanim zabrałem się za uczenie tych metod postanowiłem, że...

Przetestuję to wszystko na własnej skórze

W październiku podjąłem decyzję o tym, żeby reaktywować biznes, od którego zaczynałem, czyli kursy szybkiej nauki. Jednak tym razem postanowiłem, że zrobię wszystko zgodnie z metodami, których się nauczyłem.  

Znalazłem punkty przewagi strategicznej, wiedziałem jak chcę się wypozycjonować względem konkurencji, opracowałem strategię dla całego marketingu i sprzedaży, zaprojektowaliśmy z moim zespołem kanały dystrybucji. To, co się wydarzyło, przerosło wszelkie oczekiwania!  

Biznes wystrzelił jak rakieta!

Już w pierwszym miesiącu odnotowaliśmy 19.912,84 zł przychodu tylko z tego projektu. Pierwsze szkolenie online odbyło się 24 paździrnika, więc poniżej screen za ostatni tydzień października i cały listopad.

Grudzień był jeszcze lepszy, bo dopracowaliśmy nasze reklamy. W grudniu projekt LiczySieNauka.TV dał nam 22.088,76 zł przychodu, mimo, że to okres świąteczno-noworoczny!

 Natomiast styczeń był istną petardą, bo odnotowaliśmy przychody na poziomie 36.157,63 zł. W styczniu przeniosłem się na własną platformę, ale jeszcze były wpływy na ementor.pl, gdzie wcześniej sprzedawany był kurs. Dlatego poniżej widzisz screeny z dwóch różnych platform:

Teraz jestem pewny, że to wszystko czego chcę Cię nauczyć jest NIESŁYCHANIE skuteczne

Chcę się z Tobą podzielić dokładnymi szablonami, strategiami i ćwiczeniami, których używam w swoich projektach. Nigdy wcześniej nie odsłoniłem do tego stopnia kurtyny, i nie pokazałem w najdrobniejszych szczegółach co robić krok po kroku, oraz co, gdzie i jak umieścić, aby mieć ponadprzeciętne rezultaty.  

Z uwagi na to, że chcę się bardzo mocno skupić na projekcie LiczySieNauka.TV i rozwinąć go na taką skalę, żeby każdego miesiąca generował sześciocyfrowe przychody, to...

 ta edycja kursu "Liczy Się Strategia" jest zarazem OSTATNIĄ edycją.  

Dlatego zachęcam Cię do dołączenia do grona uczestników tej edycji. 

Zobacz jakie efekty osiągają klienci i absolwenci kursu "Liczy Się Strategia":

Obiecuję Ci, że jeśli poznasz odpowiednie narzędzia i strategie, to tzw. "niepewne czasy" mogą przyciągnać do Twojej firmy tylu klientów, że możesz mieć problemy z ich obsłużeniem.  

Możesz zarabiać naprawdę duże pieniądze bez dzwonienia i nagabywania potencjalnych klientów. 

Możesz spędzić więcej czasu z rodziną, jeździć częściej na wakacje i spać spokojnie bez zamartwiania się jak poradzi sobie Twoja firma.  

Możesz mieć wreszcie czas na to, żeby pracować bardziej nad firmą, a nie zajmować się tylko gaszeniem pożarów. 

Ty także możesz wykorzystać te metody w swoim biznesie, bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy, prowadzisz blog, jesteś freelancerem, konsultantem, właścicielem komisu samochodowego, czy trenerem personalnym.

Ale na szczęście...

to czego uczę na szkoleniach to nie budowa statku kosmicznego tylko rzeczy, których może się nauczyć każdy przedsiębiorca (nawet jeśli jesteś kompletnym laikiem i do tej pory na samą myśl o tworzeniu całościowej strategii biznesu, marketingu i sprzedawaniu dostawałeś gorączki).

Pozwól, że zanim przejdziemy dalej zadam Ci jeszcze kilka bardzo istotnych pytań:

  • Czy chcesz mieć stały strumień klientów, dla których cena nie jest najważniejszym czynnikiem przy zakupach? 
  • Czy chcesz znacząco poprawić sprzedaż w swojej firmie (być może nawet o kilkaset procent!)? 
  • Czy chciałbyś, aby Twoja firma działała jak dobrze naoliwiona maszyna? Jako właściciel firmy powinieneś patrzeć na nią „z lotu ptaka” i zajmować się jej usprawnianiem. 
  • Czy chcesz chodzić spokojnie spać, ze świadomością, że jutro także pojawią się klienci, których Twój zespół dobrze obsłuży?
  • Czy chcesz mieć klientów, którzy lojalnie do Ciebie wracają po każdy produkt i przyprowadzają kolejnych klientów? Jak rozmawiam z klientami, to czasami przyznają, że nawet nie czytają moich ofert, tylko od razu szukają przycisku „Kupuję”. Są tak zadowoleni z tego, co kupili wcześniej, że teraz biorą w ciemno, bo wiedzą, że i tak im się to zwróci po stokroć. 
  • Czy chcesz sprzedawać więcej i po wyższej cenie poświęcając na to mniej czasu niż to jest obecnie? 
  • Czy chcesz wiedzieć jak budować relacje z klientami? 
  • Czy chciałbyś jednym mailem generować zyski od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych?

Jeśli na choćby jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś „TAK”, to koniecznie czytaj dalej bo najlepsze przed Tobą.

 Mam dla Ciebie wyśmienitą wiadomość

Widzę jak wiele osób ma problemy z tym, żeby sensownie poukładać działania strategiczne, marketingowe i sprzedażowe w swojej firmie.

  • Może Ty także w ostatnim czasie odczułeś, że Twoje zarobki nie są na takim poziomie, jaki w pełni by Cię satysfakcjonował? 
  • Może masz już dość klientów, którzy kłócą się o każdy grosz i chcieliby, żebyś najlepiej oddał im towar za darmo? 
  • To odbiło się prawdopodobnie na tym, że przestało Ci zależeć na klientach, a kiedy miałeś zaprezentować swój produkt, usługę czy firmę, to zamiast dzikiej pewności siebie czułeś zwątpienie. 
  • Może czasami czujesz się zrezygnowany i zastanawiasz się, czy to wszystko ma sens, bo z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej?
  • Może powoli zacząłeś się sam przed sobą i rodziną tłumaczyć, że „teraz jest kryzys”, że „to przez konkurencję”, choć doskonale wiesz ( i być może doprowadza Cię to do szału), że są w Twojej branży firmy, które mają stabilną sytuację i wzrost zysków. 
  • Jeśli się mocniej nad tym zastanowisz, to pewnie dojdziesz do wniosku, że te firmy, które doskonale sobie radzą, prawdopodobnie działają według jakiegoś planu.

 Ty także potrzebujesz konkretnego planu. Potrzebujesz strategii, dzięki której pomachasz konkurencji na pożegnanie.

Musisz robić takie rzeczy, żeby Twoja konkurencja nie mogła Cię podglądać. Najlepsze pieniądze nie pochodzą z pierwszej transakcji, ale z pracy na relacjach z klientami.

Zorganizowałem więc szkolenie „Liczy Się Strategia”, które wyprzedza pod kątem zaawansowania wszystko co do tej pory znałeś i stosowałeś.  

Mało tego, uzyskasz do nich dostęp wręcz za ułamek ceny, jaką ja musiałem za to wszystko zapłacić. To zestaw praktycznych strategii, które aktualnie działają w prężnie rozwijających się firmach. Być może brałeś już udział w różnych kursach, seminariach, albo czytasz książki o zarządzaniu, sprzedaży i marketingu. Problem w tym, że nikt nie pokazał jednego spójnego systemu, który możesz wdrożyć krok po kroku do swojej firmy. Nikt nie powiedział Ci co możesz zrobić, żeby uzyskać jak największy zwrot z pieniędzy zainwestowanych w reklamę. Pokażę Ci moje reklamy, jakie robiłem testy, jakimi narzędziami i ile na nie wydałem. W twojej firmie musi być wdrożony kompletny system, który zapewni stały napływ Klientów. Nie możesz polegać na nadziei, że w końcu coś się zmieni i nagle pojawią się klienci. 

To tak nie działa. Dopóki nie poukładasz wszystkiego tak jak należy, to nie licz na to, że jakaś "niewidzialna siła" sprawi, że telefon będzie dzwonił jak szalony, a klienci będą szturmowali drzwi Twojej firmy. Piękno kursu "Liczy Się Strategia" polega na tym, że zadziała zarówno dla firm działających stacjonarnie jak i dla tych, które nastawione są głównie na działania internetowe.

 Jak dokładnie wygląda program kursu?

Przerobienie kursu średnio zajmuje 3 miesiące. Moduły są poukładane w taki sposób, żebyś był prowadzony niemal za rękę. Łącznie to ponad 49 godzin materiału.

PIERWSZY MIESIĄC  

Dlaczego strategia - Dowiesz się dlaczego najpierw powinieneś zająć się budowaniem skutecznej strategii, a dopiero z tego powinien wynikać cały marketing i sprzedaż.  

Archetypy marki - Poznasz 12 archetypów marki i dopasujesz jeden z nich do swojej firmy i osobowości. To niesłychanie ważne, żeby istniała spójność między tym jaki jesteś, tym jak postrzegają Cię inni, a tym jakie komunikaty wysyłasz w świat.  

Przykłady - Dostaniesz garść przykładów ze świata biznesu i wierz mi, zaczniesz zauważać prawidłowości, na które do tej pory nie zwracałeś uwagi.

Twoja Unikalność - Dostaniesz piekielnie mocne ćwiczenie, które pozwoli wyeksponować Twoje unikalne cechy. Nikt nigdy nie zarzuci Ci, że jesteś czyjąś kopią. Za to istnieje ogromne prawdopodobieństwo, że to Ciebie będą kopiować. To tylko zadziała na Twoją korzyść.  

Popularność - Poznasz 8 niezwykle skutecznych sposobów na to, żeby budować popularność. Jeśli chcesz mieć wyższe ceny, musisz być znany wśród potencjalnych klientów. 

Czy Dwayne "The Rock" Johnson jest najlepiej zarabiającym aktorem Hollywood dlatego, że jest najlepszym aktorem na świecie? 

Nie. 

Prawdopodobnie Janusz Gajos, albo Robert Więckiewicz są lepszymi aktorami. To dlaczego Dwayn Johnson zarobił w 2018 r. 124 miliony dolarów? Bo jest Dwaynem Johnson'em :D

Autorytet - Dowiesz się jakie rzeczy powodują, że Twoi klienci zaczną postrzegać Cię jako autorytet i wolą wybrać Ciebie mimo tego, że masz ceny znacznie większe niż konkurencja.  

Uwaga: nie będę Ci pokazywał żadnych dziwnych sztuczek, które zbudują Ci wizerunek eksperta. Ty masz być ekspertem! Jeśli będziesz opierał się tylko na tworzeniu pozorów, to znikniesz z rynku w mgnieniu oka. Ufam, że wykorzystasz te metody w etyczny i uczciwy sposób, a nie po to, żeby manipulować klientami.

Potęga „Z” - Poznasz to słowo na „Z”, które jest fundamentem wszelkich działań biznesowych. Bez tego wpadniesz w pułapkę, w jaką wpada 90% młodych firm. To, że dzisiaj jestem tu gdzie jestem zawdzięczam temu, że na początku swojej drogi postąpiłem odwrotnie, ale przyznaję - miałem szczęście.  

Wyszło to zupełnie przez przypadek, ale dzisiaj każdy swój projekt zaczynam od tej rzeczy na „Z”. Ta jedna rzecz pozwoli Ci sprawdzić, czy biznes, który masz (albo, który dopiero chcesz mieć) naprawdę Cię kręci. Zbudujesz odpowiednie kontakty i nauczysz się marketingu, i sprzedaży.  

Strategiczne płótno - Pokażę Ci jak zbudować trwałą przewagę strategiczną za pomocą narzędzia „strategiczne płótno”.

Tworzenie przewagi - Zobaczysz w jaki sposób swoją przewagę nad konkurencją zrobiły takie firmy jak Ikea, Polski Bus, franczyzowa sieć siłowni dla kobiet, oraz jak zrobiłem to ja, wraz z moim zespołem wprowadzając na rynek projekt LiczySieNauka.TV.  

Konkurencja = pieniądze - Podam Ci 6 powodów na to, że warto działać na konkurencyjnych rynkach. Wiele osób próbuje „stworzyć coś, czego jeszcze nikt nie robi” i to jest gigantyczny błąd.  

Pokażę Ci jak wejść w istniejący rynek i dopiero w jego obszarze tak zmienić zasady gry, żeby wykroić dla siebie najbardziej łakomy kąsek całego tortu.

Własne medium - Dowiesz się dlaczego posiadanie tylko fanów na Facebooku, to biznesowe samobójstwo i co powinieneś zrobić, żeby Twój biznes był wręcz niezatapialny. 

To strategia, którą od samego początku stosują takie firmy Facebook, Google i Amazon. To nie przypadek, że od wielu lat nikt tych firm nie potrafi zrzucić z piedestału.

Budowa listy adresowej – nigdy tego nie ukrywałem, że za wszytkimi moimi wynikami kryje się to, że posiadam własną listę adresową. Na moją stronę płynie oczywiście ruch z Google, YouTuba i z Facebooka, ale buduję własne kanał komunikacji, dlatego mój biznes jest odporny na ich kaprysy.  

Wielu blogerów teraz płacze, że Facebook tnie zasięgi i informacje o nowych wpisach pojawiają się tylko u części fanów. A jak chcesz dotrzeć do wszystkich fanów, to musisz im zapłacić. Czy to nie sprytne? Najpierw zachęcałeś ludzi do polubienia Twojego fanpage, a potem…musisz płacić, żeby do nich docierać. 

Google też co jakiś czas coś zmienia w swoim algorytmie. Dzisiaj jesteś wysoko w wyszukiwarce, a jutro może Cię nie być. Bo Google ma taki kaprys.  

Na wszystkich swoich listach miałem ponad 73000 osób (teraz lista jest mniejsza, bo zrobiliśmy solidne porządki). Mając własną listę jesteś w stanie dotrzeć do tych osób ze swoimi komunikatami w przeciągu kilku minut. Na poniższym obrazku widzisz podgląd z systemu do wysyłki newsletterów. 

To właśnie dzięki listom adresowym mój biznes jest w stanie generować każdego miesiąca od kilkunastu, do kilkudziesięciu tysięcy złotych.  

Pokażę Ci jak przyciągać ludzi na swoje listy, jak do nich pisać, jak zwiększać otwieralność, jak segmentować listę, oraz co zaoferować, żeby ludzie chętnie się zapisywali.  

Klonowanie Listy – Poza tym posiadając listę adresową możesz w przeciągu 30 minut znaleźć ich „behawioralnych bliźniaków”. To osoby, które: lubią to samo, co ludzie na Twojej liście, mają takie same zainteresowania, mają podobne gusta muzyczne i lubią podobne kino.  

Krótko mówiąc: dosłownie możesz sklonować swoją listę. To dlatego moja lista adresowa rośnie jak na drożdżach i przypuszczam, że do końca marca będę miał na niej już ponad 100 000 osób. To jak dwa pełne Stadiony Narodowe!

DRUGI MIESIĄC  

Sekret King’a Gilette’a - Jak wykorzystać w małym biznesie strategię, dzięki której mała firma z Bostonu zdominowała światowy rynek maszynek do golenia?

Loss Leader Strategy - Pokażę Ci jak możesz generować ponadprzeciętne zyski, mimo tego, że na pierwszej transakcji wyjdziesz na zero. Twoja konkurencja będzie z niedowierzaniem drapała się po głowie i prawdopodobnie będą uważali Cię za szaleńca, bo nie będą mieli bladego pojęcia o tym, że największe transakcje robisz „na zapleczu”, kompletnie poza ich radarem.

Case Study (LLS) - Dostaniesz analizę aż 16 biznesów (od firm internetowych, poprzez blogi aż po linie lotnicze), które z powodzeniem korzystają z tego modelu.  

Subscription Price Model - Dowiesz się jaki model cenowi sprawi, że będziesz miał regularne i przewidywalne wpływy do firmy, ogromną lojalność wśród Klientów, a Twój biznes będzie odporny na recesje, kryzysy i spowolnienia gospodarcze.  

Z tego rozwiązania korzystają już takie firmy jak Adobe, NC+, Spotify, Netflix i mam dzieję, że wkrótce także i Ty :) Istnieje 9 niezwykle mocnych powodów (poznasz je po dołączeniu do kursu), dla których powinieneś mieć to rozwiązanie u siebie.

 I na dokładkę coś, czego jeszcze nigdy nigdzie nie ujawniałem.

W 2016 roku przeprowadziłem ponad 130 bezpłatnych konsultacji z przedsiębiorcami. Wybrałem 11 najciekawszych przykładów, którym pomagałem poukładać strategię działania. Poznasz m.in. takie przykłady:

  • Jak przyciągnąć klientów do sklepu internetowego, oferującego piżamy? 
  • Jak rozkręcić foodtruck? Jak sprawić, żeby klienci chcieli wracać? Jak się wyróżnić? Jak wykorzystać ulotki do przyciągania klientów?  
  • Co zrobić, żeby sklep z gadżetami okolicznościowymi miał tabuny powracających klientów? Jak stać się jedynym słusznym wyborem?
  • Fotografia ślubna – jak zarabiać nawet wtedy, gdy para młoda zdecyduje się wziąć na ślub kogoś innego? W jaki sposób zdobywać klientów na targach ślubnych, nie rozdając przy tym ani jednej ulotki? 
  • W jaki sposób zaistnieć w branży szkoleniowej? 
  • Jak wygrać walkę cenową na rynku zaproszeń, a zarabiać pieniądze na zupełnie innych rzeczach? 
  • Rynek nieruchomości – jak pozyskiwać i gdzie pozyskiwać inwestorów gotowych wyłożyć pieniądze (nie będąc kolejną osobą, która robi szkolenia z nieruchomości)

TRZECI MIESIĄC  

Sprzedaż - Poznasz najpotężniejsze techniki podnoszenia sprzedaży, które powinny się znaleźć w Twojej strategii, bez względu na to jaki prowadzisz biznes.

Zamówienie - Nauczysz się zwiększać wartość koszyka (czasem nawet o 300%!)  

Propozycja Tu i Teraz - Pokażę Ci jaka jedna prosta metoda wygenerowała u mnie na blogu ponad 300.000 zł, a ta kwota cały czas rośnie. 

Pokażę Ci jeden mały kawałek biznesu, który ogromna część firm ignoruje, a który może przynieść nawet do kilku tysięcy dodatkowego zysku! (UWAGA: jego wdrożenie trwa zwykle od 30 minut do godziny)

Charakter relacji - Zdradzę Ci dlaczego oferuję płatny produkt zaraz po tym, jak ktoś wpisuje się na mój newsletter. Ten krok pełni bardzo ważną rolę, nawet jeśli ludzie, którzy widzą ofertę nie dokonają zakupu.

Ultraskuteczne webinary – to moja tajemna broń. Prawdopodobnie robię najbardziej skuteczne webinary w Polsce. Średnia konwersja sprzedaży na moich webinarach to 22%. To oznacza, że jeśli na webinarze będzie 100 osób, to 22 dokona zakupu.  

Mój rekord to 44% konwersja. Na webinarze było 208 osób, kupiło 92, a produkt kosztował 99zł. W jeden wieczór firma zarobiła 9009zł.

Plan webinaru – pokażę Ci jak wyglądają moje prezentacje, co się na nich znajduje, jakiego oprogramowania używam, co robię, zanim ludzie przyjdą na webinar, jak buduję zaufanie, kiedy warto zrobić przerwę, jak animować swoich słuchaczy i jak zaprezentować produkt bez nachalnej sprzedaży.

16 trendów - Uzupełnisz swoje płótno strategiczne o aż 16 punktów, które są trendami na fali wznoszącej. Jeśli szybko wdrożysz do swojej strategii wszystkie 16 punktów, to miną lata zanim konkurencja Cię dogoni (a prawdopodobnie nigdy się to nie stanie).

Organizacja biznesu – w tym miejscu wszystko poskładasz w całość i zorganizujesz strategię, która będzie dla Ciebie pociągająca i samo patrzenie na nią sprawi, że Twoje serce będzie przyspieszało. Nie żartuję – ja tak mam.

Koncentracja - Raz na zawsze zakończysz chaotyczne działanie i przeskakiwanie z kwiatka na kwiatek. Będziesz wiedział jakie pomysły realizować, kiedy i z kim.

Priorytety - Będziesz doskonale wiedział czym się zająć w pierwszej kolejności, jakie zadania oddelegować, a czym w ogóle nie zawracać sobie głowy, bo to tylko strata czasu, energii i pieniędzy.

Tworzenie treści - Nauczysz się pisać teksty i nagrywać video, które ludzie pokochają. Dzięki temu będziesz budował społeczność, która przestanie patrzeć jakie ceny ma Twoja konkurencja.

Listy kontrolne - Dostaniesz sprawdzone scenariusze oraz listy kontrolne, żebyś nie musiał uczyć się metodą prób i błędów.

Mapy myśli – Dzięki ich wykorzystaniu, nigdy, ale nigdy nie braknie Ci pomysłu na tekst. W te chwili mam spisane ponad 130 tematów na blog LiczySiewWynik.pl. To oznacza, że przy częstotliwości publikacji raz na tydzień mam pomysłów na DWA LATA. Ty też będziesz tak miał.

Dystrybucja treści – Czy rzeczywiście warto być wszędzie gdzie tylko się da? W jakich kanałach social media warto promować treści? Dlaczego takie, a nie inne?

Jak pokazać "nudne" branże? - Jak tworzyć ciekawe treści (teksty, lub video), jeśli działasz w branży, która Twoim zdaniem jest nudna jak flaki z olejem i nie ma czego pokazywać? (zawsze jest co pokazać – pokażę Ci bardzo konkretne case study).

Emocje - Jaki rodzaj emocji jest najbardziej viralowy? Czy wiesz, że są badania, z których jednoznacznie wynika, że treści przesiąknięte pewnym rodzajem emocji zwiększają prawdopodobieństwo, że staną się viralem aż o 700%? (ważne: nie wolno z tym przesadzać)

Zleć to - A jeśli nie chcesz się czymś zajmować, to żaden problem – pokażę Ci gdzie znaleźć ludzi, którzy to kochają i chętnie zrobią to za Ciebie. Wbrew pozorom, nie kosztuje to majątku, a efekty tego działania będą na Ciebie pracować przez lata.

Delegowanie – Mogę się założyć, że masz zbyt wiele spraw na głowie. Robisz za dużo rzeczy i nie masz czasu, żeby porządnie zająć się marketingiem i pozyskiwaniem klientów „grubego kalibru”. To się musi skończyć.

Buduj team - Pokażę Ci od czego zacząć delegowanie zadań, gdzie szukać ludzi, jak ich sprawdzić i jak wynagradzać. Dzięki temu będziesz miał więcej czasu, żeby pracować nad rozwojem firmy.

Gotowe wzory - Dostaniesz ode mnie wzory ogłoszeń, dzięki którym teraz, w moim zespole są sami „rzeźnicy”. Ludzie, których nie muszę kontrolować, bo każdy wie co do niego należy.

Kosztowne błędy - Straciłem kilkadziesiąt tysięcy złotych zatrudniając złe osoby, które nadużywały mojego zaufania, oszukiwały i najzwyczajniej w świecie okradały moją firmę. Jednak to była moja wina, bo popełniłem olbrzymie błędy.  

Szczerze mówiąc, samo poznanie tej wiedzy i uniknięcie tych błędów jest po wielokroć więcej warte, niż wynosi cena całego tego kursu.  

Kiedy już to wszystko będziemy mieć gotowe czas na…

 PLAN DZIAŁANIA!  

To jest piękny moment ponieważ w tym miejscu poukładasz wszystko jak należy. To trochę tak, jakby ze sterty rozsypanych klocków stworzyć wspaniałą budowlę.

Z nagrań dotyczących planowania dowiesz się: 

  • Jakie działania powinny być na początku Twojego planu.
  • Jak wyznaczać działania priorytetowe, aby nie marnować czasu na zastanawianie się co teraz robić.
  • W jaki sposób zarządzać nowymi pomysłami. Gdzie je spisywać. Kiedy i czy w ogóle wdrażać. 
  • W jaki sposób robić monitoring trwających projektów. 
  • Pokażę Ci narzędzia, z których sam korzystam do planowania swoich projektów.

To zaledwie wierzchołek góry lodowej! 

  • Pokażę Ci rzeczy, które działają dla mnie i dla moich klientów. Możesz ominąć wieloletnią tułaczkę metodą "prób i błędów". 
  • Jeśli masz świetną strategię, to Twoja firma jest odporna na kryzysy i zawirowania rynkowe. 
  • Dostaniesz zestaw narzędzi i strategii, które są solidnym fundamentem dla rentownej sprzedaży. 
  • Twoja firma uzyska przewagę o lata świetlne nad konkurencją. 
  • Twoi konkurenci będą się dwoić i troić, żeby Cię skopiować, ale najlepsze jest to, że 80% Twoich działań jest dla nich zwyczajnie niewidoczna.

"Czy kurs - Liczy Się Strategia - zadziała w mojej firmie?" 

Odpowiedź brzmi: TAK. Pomagałem i pomagam wdrażać ten system w takich branżach jak: branża szkoleniowa, branża IT, windykacja wierzytelności, branża odzieżowa, branża remontowo-budowlana, branża gastronomiczna (pizzeria), wydawnicza i wiele, wiele innych.  

Dlatego szczerze zachęcam Cię do tego, żebyś dołączył w tej edycji.

Kto pierwszy zastosuje te metody na swoim rynku, ten po prostu wygra. Będziesz to Ty, czy Twoja konkurencja? 

To nie żart. Pierwsze osoby, które zastosują to w swoich branżach mają szansę uzyskać olbrzymią przewagę i zdominować dany rynek. Jeśli stwierdzisz, że „jakoś sobie poradzisz”, to masz do tego pełne prawo. ·  

Pomyśl: trzy nagrania zapowiadające ten kurs zostały łącznie wyświetlone na YouTube i Facebooku ponad 30.000 razy. 

Z komentarzy pod pierwszym nagraniem wiem, że oglądali je ludzie zajmujący się m.in.: fotografią, copywritingiem, blogowaniem, grafiką, programowaniem, handlem internetowym (poprzez własny sklep, lub za pomocą Allegro), sprzedażą samochodów, tworzeniem stron internetowych, korepetycjami, nauką języków obcych, realizacją nagrań video i wielu, wielu innych.  

Jeśli nie weźmiesz udziału w tym kursie, a w najbliższych miesiącach jakaś firma z Twojej branży ewidentnie zacznie się wyróżniać, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że są uczestnikami tego kursu i korzystają z mojego wsparcia ;)

Ile to wszystko kosztuje? 

Samo zbadanie potrzeb to ponad 140 godzin rozmów. Odbyłem w 2016 roku 134 bezpłatne konsultacje i każda z nich trwała co najmniej godzinę. Rynkowa wartość takich konsultacji to 67 000zł i rok bardzo intensywnej pracy.  

Dotarcie do odpowiednich rozwiązań, intensywne testy na własnych projektach, zaangażowanie 3 pracowników wyceniam na 120 000 zł.  

Na testy reklamowe od stycznia 2016 do kwietnia 2017 wydaliśmy 63 704,87 zł.

20% pieniędzy była wyrzucona w błoto, ale nadrobiliśmy i to z solidną nawiązką :-)  

Do tego dochodzą koszty budowy platformy, realizacja nagrań i koszty montażu. Robi się z tego sześciocyfrowa kwota z dwójką z przodu.  

Zapytam inaczej:

Ile dla Ciebie warte jest to, żeby mieć firmę, która daje szczęście, wolność i pieniądze?

Ile czasu, zdrowia i pieniędzy już zmarnowałeś szukając różnych rozwiązań na oślep?  

Ile jeszcze jesteś w stanie wytrzymać taką sytuację jaka jest w Twojej firmie obecnie? A gdyby taki stan jak jest teraz utrzymał się przez następne 15 lat - wytrzymasz to?  

Wiem, że jak coś nie wychodzi, to zawsze możesz użyć wytłumaczenia „człowiek uczy się na błędach”. Też tak tłumaczyłem swoje porażki, bo to po prostu wygodne.

Ciężko było mi się przyznać samemu przed sobą, że zwyczajnie zabrakło mi pokory. Byłem przekonany o swojej nieomylności i wszystko chciałem zrobić po swojemu. Rzeczywiście, można uczyć się na własnych błędach, ale…

Nauka na własnych błędach jest piekielnie kosztowna!

Naprawdę nie warto iść tą drogą. Nie jest to proste. To wymaga pokory i schowania dumy do kieszeni, co przedsiębiorcom wcale łatwo nie przychodzi. Pomyśl przez chwilę:

Gdzie byłbyś teraz ze swoją firmą, gdybyś od początku zrobił biznes tak, jak należy?  

Ile więcej byś zarabiał, gdybyś od początku tworzył procesy i procedury? Ile czasu byś zaoszczędził, gdybyś nie zajmował się wszystkim, ale od razu wiedział jakie zadania i komu delegować?  

Jak byś pracował gdybyś miał spójną strategię firmy, której konkurencja nie potrafi skopiować, i nie mogą odebrać Ci klientów, mimo niższych cen?  

Jak byś się czuł, wiedząc, że przez kolejne miesiące Twoja firma będzie generowała przewidywalne przychody? Co byś zrobił z nadwyżkami?

Ile dałbyś za to, żeby ukradkiem usłyszeć rozmowę, w której mówi się o Tobie, że jesteś cudownym mężem / żoną, i że ze świecą szukać drugiej osoby, która potrafiłaby tak jak Ty pogodzić prowadzenie biznesu z życiem rodzinnym?  

Tak szczerze: nie chciałbyś, żeby Twój teść tak o Tobie mówił do jakiegoś wujka na rodzinnej imprezie?  

Jak prowadziłbyś swoją firmę, gdybyś był spokojny o pieniądze na najbliższe miesiące?

Coś Ci w tym momencie zdradzę: gdybym dzisiaj zamknął firmę i od jutra nie zarabiał ani grosza, to przy naszych obecnych kosztach życia wypracowane nadwyżki starczyłyby nam na ponad 3 lata. Gdybym odciął wyjazdy wakacyjne i weekndowe, to pewnie trochę więcej.

Jeszcze raz: ile to jest dla Ciebie warte? O jakiej kwocie myślisz?  

Dla mnie (i przypuszczam, że dla Ciebie też) to jest warte co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych. 

Niemniej wróćmy do wyceny kursu. Tak wyglądałby cennik, gdybym każdy element chciał wycenić osobno: 

  • Wiedza na temat strategii i modeli biznesowych ułożona i dostosowana pod freelancerów, małe i średnie firmy – 5000 zł 
  • Dostęp na rok do platformy internetowej i wszystkich aktualizacji jakie pojawią się w tym czasie – 1000zł 
  • Dostęp na rok do tajnej grupy na Facebooku gdzie systematycznie pokazuję kulisy swoich działań. Opisuję, albo omawiam co robię, jak robię i dlaczego, jakie mamy efekty, co należy poprawić – 2000 zł 
  • Jak łatwo policzyć już mamy 8000 zł.

To bardzo duża suma, ale coś Ci powiem: w 2013 roku kupiłem kurs u jednego z amerykańskich marketerów. Kosztował 2000$ (wtedy ok. 6000zł) i ręce mi się trzęsły kiedy zatwierdzałem zakup.  

Jednak zaryzykowałem i śmiało mogę powiedzieć, żeby była to jedna z najlepszych inwestycji w całym moim życiu. Po zastosowaniu wiedzy tylko z pierwszych dwóch modułów kurs mi się zwrócił. 

Dzięki wiedzy, jaka w nim była, zorganizowałem pierwszą dużą kampanię, na której zarobiłem 64.000zł. I wtedy przestałem mieć jakiekolwiek opory przed kupowaniem gotowych rozwiązań.

Gdybym wiedział jakie efekty osiągnę, spokojnie mógłbym zapłacić za to szkolenie nawet trzy razy więcej. 

Jako, że to jest druga i ostatnia edycja tego szkolenia, to chcę zaoferować tą wiedzę na bardzo preferencyjnych warunkach. Początkowo planowałem ten cały kurs wycenić na 3770zł i jestem przekonany, że to co dostaniesz w tym kursie warte jest znacznie więcej.  

Jednak domyślam się, że dla wielu osób taki wydatek byłby zbyt duży.  

Dlatego chcę zaoferować ten kurs po takiej cenie, żeby mogły sobie na niego pozwolić nie tylko osoby, które już mają zatrudnionych ludzi, ale także osoby, które prowadzą jednoosobowe działalności.

Chcę, żeby mogli z tego skorzystać freelancerzy i blogerzy, którzy w oparciu o blog chcą zbudować stabilny i dochodowy biznes.  

Mimo, że dzisiaj przychody mojej firmy są jak na Polskę bardzo dobre, to pamiętam skąd jestem i jak zaczynałem.  

Dlatego w tej edycji, ten kurs w wersji podstawowej możesz nabyć znacznie lepszych warunkach.  

Co dokładnie dostaniesz? Oto co dla Ciebie przygotowałem:

PAKIET SILVER:

  • Kurs VIDEO on-line o wartości 5000 zł Otrzymasz dostęp do indywidualnego konta, gdzie będziesz mógł oglądać poszczególne lekcje video online. Przygotowaliśmy dla Ciebie ponad 49 godzin bardzo wartościowych materiałów video.  
  • Do każdej lekcji dostaniesz transkrypcje, ćwiczenia oraz wersję mp3 o wartości 997 zł  
  • Dostęp na rok – limituję czas dostępu do kursu z prostego powodu: chcę, żebyś czuł presję działania. Gdybyś miał dostęp bez żadnych ograniczeń, to kupiłbyś kurs i powiedziałbyś: "Jak kiedyś będę miał więcej czasu, to wtedy go przerobię". Problem w tym, że nigdy nie będziesz miał więcej czasu. A co jeśli rok to dla Ciebie za mało? Spokojnie, będziesz mógł przedłużyć dostęp. Wartość 1997 zł  
  • Dostęp na rok do tajnej grupy na Facebooku, która dedykowana jest tylko i wyłącznie dla uczestników kursu. Tam będę odpowiadał na Twoje pytania ja, albo ktoś z mojego zespołu. Wartość 500 zł  
  • Mapy myśli na podstawie których zostały nagrane lekcje. Dzięki temu błyskawicznie zrobisz powtórkę materiału. Wartość – 397 zł  

Wartość całego pakietu Silver to 8891 zł, jednak jego cena jest znacznie mniejsza. Przejdź dalej:

PAKIET GOLD (tylko 25 miejsc):

  • Cały pakiet Silver o wartości 8891 zł. Dostaniesz wszystko co zawiera ten pakiet.  
  • 90 dni wsparcia podczas trwania kursu o wartości 997 zł Podczas trwania kursu dedykowana osoba z mojego zespołu będzie sprawdzała jak idą postępy. Stanę na uszach, żebyś nie tylko obejrzał te nagrania, ale żebyś wdrożył tą wiedzę. Raz w tygodniu będziesz także mógł zadawać nam pytania poprzez email.  
  • Liczy Się Oferta - warsztat na żywo o wartości 2970 zł – 30 - 31 marca spotkamy się w Warszawie na zamkniętym weekendowym warsztacie, gdzie nauczę Cię jak pisać szalenie skuteczne oferty. Wyjedziesz do domu z gotową ofertą, która złapie gałki oczne Twoich klientów i przyklei je do ekranu. I nie puści, dopóki nie dojdą do przycisku "Kupuję".  

Potrafię pisać oferty, które łącznie sprzedały produkty za ponad 5 milionów złotych (w tym dwie firmy i 6 mieszkań).  

Pokażę Ci jak pisać, nawet jeżeli pisanie wypracowań w szkole szło Ci bardzo przeciętnie. 

Kilknij tutaj i zobacz czego nauczysz się podczas tego warsztatu >>>

Pocieszę Cię, że nigdy nie byłem orłem z polskiego. Nie studiowałem dziennikarstwa, ani nigdy nie pracowałem w żadnej redakcji. Dyktanda pisałem na 4, a przecinki po dziś dzień stawiam na czuja, ale jeśli chodzi o pisanie ofert, to jestem nie do pobicia. 

Na warsztacie pokażę bardzo zaawansowane rzeczy z zakresu copywritngu. To prawdziwe perełki, dlatego to spotkanie nie będzie nagrywane. Szerszy opis warsztatu "Liczy Się Oferta znajdziesz na tej stronie. 

WAŻNE: To jest szkolenie tylko dla osób, które już posiadają swoje produkty lub usługi, i chcą je sprzedawać na większą skalę i po wyższej cenie.  

Wartość całego pakietu Gold to 13.555 zł, jednak jego cena jest znacznie mniejsza. Przejdź dalej:

PAKIET PLATINIUM (tylko 3 miejsca):

  • Cały pakiet Silver oraz Gold o wartości 13555 zł Dostaniesz oczywiście wszystkie elementy jakie wchodzą w skład pakietów.  
  • Wsparcie do końca 2019 roku o wartości 3970 zł Do końca roku będziemy pracować nad wdrożeniem całej tej wiedzy w Twojej firmie. Raz w tygodniu będziesz także mógł zadawać nam pytania poprzez email lub umówimy się na 45 minutową rozmowę na Skypie lub ZOOM'ie. Ponadto podpowiem Ci mnóstwo rozwiązań z zakresu sprzedaży i skutecznego marketingu.  
  • 2 x Mentoring indywidualny o wartości 2 x 3000 zł* Spotkamy się osobiście na cały dzień. Przyjeżdżasz do nas i cały dzień pracujemy nad Twoją firmą. Odbędziemy dwa takie spotkania.

Dlaczego to Ty masz przyjechać do nas a nie ja do Ciebie?  

Odpowiedź jest prosta: w pierwszej edycji to ja jechałem do osób, które kupiły ten pakiet i problem polegał na tym, że dla personelu oni byli w pracy. A to wpadła na chwilę żona, a to sekretarka, a to jakiś szczególny pacjent, który przechodził obok i chciał tylko coś zapytać. 

Dlatego musimy Cię wyrwać z miejsca, gdzie na co dzień pracujesz.

Tematy, którymi się zajmiemy to: online marketing, zwiększenie sprzedaży, tworzenie strategii i budowa zespołu. Takich spotkań odbędziemy dwa :-)  

Wartość całego pakietu Platinium to 21.831 zł, jednak jego cena jest znacznie mniejsza.  

Z uwagi na to, że to ostatnia edycja tego szkolenia, chcę zaproponować te pakiety w znacznie niższych cenach niż wynosi ich wartość.

Oto propozycja dla Ciebie:


SILVER

GOLD

PLATINIUM


WYBIERAM 
SILVER
BRAK MIEJSC
BRAK MIEJSC

Ale to nie wszystko! Mam dla Ciebie rewelacyjny prezent:

Bez względ na to, który pakiet wybierzesz dostaniesz jeszcze świetny bonus o wartości 697 zł. Otrzymasz ode mnie nagranie ze szkolenia "Power Networking". Szkolenia to zostało wycofane z rynku i nie można ich już kupić.  

Poniżej znajdziesz krótki opis kursu:

Power Networking (wartość 697 zł)

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, jak potężny wpływ ma na nas to, kim się otaczamy. Pokażę Ci jak nawiązywać wspaniałe relacje z ludźmi, którzy w Ciebie wierzą, którzy Cię motywują i inspirują. Ludźmi, którzy wyciągną do Ciebie pomocną dłoń, gdy nagle pojawi się na Twojej drodze jakaś bariera.  

Z kursu dowiesz się m.in.:  

  • Dlaczego musisz poznawać ludzi i jak działać, tak, żeby samemu być znanym? Jak wejść w relacje i współpracować z przedsiębiorcami?
  • Czym i jak się wyróżnić, żeby ważna osoba mogła się w ogóle Tobą zainteresować? 
  • Jak zdobyć szacunek wpływowych osób? 
  • Co zrobić, aby to z Tobą ludzie chcieli nawiązywać kontakt – wtedy to Ty decydujesz z kim się spotkasz i wręcz przebierasz w ofertach współpracy.  
  • Jak poznawać i kierować relacje z ludźmi, którzy znają innych ważnych ludzi tak żeby biznes się kręcił?  

Kurs składa się z 11 modułów, a łączna długość nagrań wynosi 5 godzin i 52 minuty. 

Tajna grupa na Facebooku

Jeszcze kilka słów na temat grupy na Facebooku. Dostęp do grupy będzie tylko i wyłącznie dla uczestników kursu "Liczy Się Strategia", oraz dla wąskiego grona moich najlepszych Klientów. Czasem bywa tak, że prowadząc biznes najbliżsi nas nie wspierają, nie motywują, nie dodają odwagi, ani nie zagrzewają do walki. Dlatego potrzebujesz wsparcia od ludzi, którzy prowadzą firmy. Potrzebujesz się otoczyć przedsiębiorcami, którzy doskonale wiedzą czym jest tzw. "samotność przedsiębiorcy". Na grupie będziemy wymieniać się informacjami, wzajemnie sobie podpowiadać i szukać rozwiązań. Gwarantuję Ci, że uczestnictwo w tej grupie sprawi, że Twój biznes znajdzie się na zupełnie nowym poziomie. Mimo, że w ostatnich tygodniach mocno ograniczyłem korzystanie z FB, to masz moje słowo, że w tej grupie będę bardzo aktywny. Zobacz co na temat grupy mówią osoby, które już zainwestowały ten kurs:

  TAK, GWARANTUJĘ TWOJĄ SATYSFAKCJĘ!

Wiem jedno, to nie jest powszechna wiedza, którą bezproblemowo znajdziesz w Internecie. Nawet, jeśli już byłeś na szkoleniach i czytałeś książki, to otrzymasz mnóstwo bezcennych wskazówek, które przeniosą Twój biznes na nowy, wyższy poziom.  

Jeżeli więc zależy Ci na tym, by zacząć prowadzić prawdziwy i dochodowy biznes – co stoi na przeszkodzie, by sprawdzić te szkolenie?  

Wiem, jak to jest, gdy kupuje się przez Internet.  

Oferta ofertą, ale zawsze zastanawiamy się, jak to naprawdę w środku wygląda? Jak on ma zamiar spełnić te wszystkie cudowne obietnice? I powiem Ci – jest tylko jeden sposób, by się o tym przekonać.  

MUSISZ TO ZOBACZYĆ. Dlatego kup sobie teraz ten kurs. Obejrzyj wszystkie nagrania. Dołącz do naszej grupy na Facebooku. Zacznij odpowiadać na kolejne pytania i przekonaj się na własnej skórze jak to zmieni Twój biznes. Zobacz, co się wydarzy, gdy poprowadzę Cię za rękę przez cały proces tworzenia przewagi strategicznej.  

Jestem tak pewny jakości, wartości i unikalności tej wiedzy, że GWARANTUJĘ TWOJĄ SATYSFAKCJĘ. 

Biorę na siebie całe ryzyko Twojej decyzji. Daję Ci 30 dni GWARANCJI SATYSFAKCJI liczonej od momentu zakupu dostępu do kursu. Masz 30 dni na przekonanie się, jak unikalna i wartościowa dla Ciebie będzie ta wiedza, jak wiele zmieni się w Twoim życiu i biznesie.  

Jeśli w ciągu 30 dni od momentu opłacenia dostępu do kursu z jakiegoś powodu uznasz, że nie jesteś zadowolony/a, napisz do nas na kontakt@liczysiewynik.pl, a otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.  

To trochę jak jazda próbna samochodem. Weź ten kurs na próbę na 30 dni.  

PASUJE Ci taki układ?  

Wiem, że być może podchodzisz do tego z lekkim niedowierzaniem jednak pomyśl: pracuję na swoje nazwisko ponad 8 lat, prowadzę jeden z najpopularniejszych blogów, publikuję swoje wyniki i pokazuję swoją rodzinę.  

Musiałbym być kompletnym idiotą stawiając na szali to wszystko i nie będąc pewnym jakości tego, co oferuję. Jeśli znasz mój blog, to wiesz, że zawsze daję bardzo praktyczne materiały.  

W jakiej formie jest ten kurs? 

Kurs składa się z materiałów video, plików mp3, transkrypcji, oraz map myśli w formacie pdf, zamieszczonych na specjalnej platformie. Zaraz przy zakupie zakładane jest tam konto dla Ciebie. Materiały będą dostępne przez okrągłe 12 miesięcy od daty zakupu, więc możesz wracać do kursu gdziekolwiek jesteś i jak długo chcesz. Potrzebujesz jedynie internetu.  

 W ramach kursu dostajesz:  

Nagrania video – w kursie znajdziesz 160 materiałów video wysokiej jakości. Łączna długość nagrań to 49h 17min.  

Pliki mp3 – możesz je pobrać i odsłuchiwać kiedy tylko chcesz. Dzięki nim jeszcze lepiej utrwalisz wiedzę zawartą w kursie. Idealne rozwiązanie do samochodu, lub na spacer.  

Transkrypcje – dla Twojej wygody przygotowaliśmy także wersję tekstową. To pozwoli Ci szybko wrócić do konkretnego fragmentu kursu. Wersja tekstowa jest w formacie pdf, więc możesz zgrać sobie je na swojego smartfona i wracać do nich w dowolnym miejscu i czasie. 

Mapy myśli - Do pobrania dostaniesz także mapy myśli, na podstawie których nagrywane były poszczególne lekcje. Dzięki temu możesz bardzo szybko zrobić powtórkę z materiału, lub odnaleźć konkretny przykład. 

Listy kontrolne - Do materiałów dołączone masz także listy kontrolne, w których masz wyznaczone jakie działania powinieneś podjąć po zapoznaniu się z konkretnym materiałem. 

Jeśli wybrałeś opcję Gold lub Platinium, to dodatkowo spotkamy się na warsztatach na żywo, oraz na konsultacjach 1 na 1 (w opcji Platinium).

Dla kogo jest ten kurs?

Właściciele Małych i Średnich firm – Jeśli masz małą lub średnią firmę (lub przymierzasz się do jej otwarcia), ale wciąż bardzo dużo pracujesz, w Twojej firmie panuje chaos, robisz marketing z doskoku, a przychody są niepewne, to ten kurs jest dla Ciebie.

Freelancerzy – Tworzysz strony internetowe, jesteś grafikiem, copywriterem, programistą, fotografem, lub wykonujesz inne zlecenia jako freelancer? W takim razie jest bardzo prawdopodobne, że jednocześnie odpisujesz na maile, prywatne wiadomości, odpowiadasz na zapytania ofertowe, spotykasz się z klientami, rozmawiasz przez telefon i przeglądasz portale w poszukiwaniu nowych zleceń. A to zapewne tylko część z wszystkich rzeczy jakie robisz. Brutalna prawda jest taka, że gdybyś przestał pracować, to automatycznie masz odcięty dopływ pieniędzy. Oczywiście jeśli będziesz świetnym specjalistą w swoim fachu, to na takim poziomie też można bardzo dobrze zarabiać. Ale to nadal nie będzie biznes. Jest jedno niebezpieczeństwo którego swego czasu sam doświadczyłem działając w taki sposób: miałem najwyższe ceny w regionie, 100% klientów pochodziła z rekomendacji, kalendarz miałem wypełniony po brzegi (pracowałem nawet w weekendy) i… koniec. Dotarłem do ściany. Wtedy właśnie zrodził się pomysł, żeby całą swoją wiedzę nagrać na video i sprzedawać w postaci kursów online. Poszukamy wspólnie jak możemy skalować Twoją wiedzę i umiejętności. Jeżeli np. jesteś grafikiem i tworzysz strony samodzielnie, to będziesz wiedział co zrobić, żeby stać się właścicielem agencji interaktywnej, która grafików zatrudnia.

Blogerzy, właściciele stron internetowych, portali, fanpage’y – jeśli jesteś internetowym Twórcą, masz już jakąś społeczność zbudowaną wokół bloga, strony lub fanpage’a, to ten kurs nauczy Cię, jak wokół bloga zrobić dochodowy biznes.  

Oczywiście możesz czekać na reklamodawców jak robi to 90% blogosfery, ale zauważ, że wtedy swoją twarzą i swoimi zasięgami promujesz biznes kogoś innego, a nie swój.

Opieranie się tylko i wyłącznie na współpracach z markami jest ryzykowne, bo co z Twoim biznesem jeśli przez najbliższe 2-3 miesiące nie zgłosi się do Ciebie żadna agencja? Moim zdaniem ten model jest bardzo niepewny i nieprzewidywalny. Spójrzmy prawdzie w oczy – jesteś na łasce agencji i reklamodawców.  

Ja wcale nie mam ogromnego ruchu na blogu, ale wg. statystyk jestem w ścisłej czołówce najlepiej zarabiających blogerów.  

Zobacz: w styczniu 2017r. miałem na blogu 28 667 unikalnych użytkowników. To naprawdę żadna rewelacja, ale moją tajną mocą jest to, że potrafię bardzo skutecznie zmonetyzować blog i swoje projekty.

W styczniu przychody w firmie były na poziomie 36.157,63zł. Screeny widziałeś wyżej.  

Czy to pieniądze jakie zarobiłem na blogu? W większości NIE! Jednak gdyby nie blog i pozycja jaką dzięki niemu mam, ten drugi projekt nigdy w życiu nie byłby tak dochodowy.  

Zatem blog nie tylko może Ci służyć do tego, żeby na nim zarabiać, ale także do tego, żeby wspierał poboczne projekty, które co ciekawe – w ogóle nie muszą być skierowane do tej grupy, która odwiedza Twój blog. Ja właśnie tak działam :-)

Blog skierowany jest głównie do przedsiębiorców, freelancerów i osób zainteresowanych biznesem, a 80% pieniędzy we wspomnianym styczniu wygenerowałem oferując maturzystom i studentom kursy na temat efektywnej nauki. To nie czas i miejsce na tłumaczenie jak to wszystko jest sprytnie połączone. Jest mi to na rękę, żeby ludzie myśleli, że zarabiam na LiczySieWynik.pl.

Dla kogo NIE jest ten kurs? 

Ten kurs na pewno NIE JEST dla osób, które szukają sposobu na to, jak się szybko wzbogacić. Owszem, można osiągać w biznesie wspaniałe wyniki, ale zawsze idzie za tym ciężka praca. Na pewno nie stanie się to z tygodnia na tydzień.  

Tak samo jak nie da się z dnia na dzień zrzucić 15kg (chyba, że odetniesz sobie nogę). To proces, który potrwa co najmniej kilka, jak nie kilkanaście tygodni.  

Druga grupa osób, którzy nie powinni kupować tego kursu, to ludzie, którzy ciągle szukają jakiegoś „magicznego triku”, który zmieni ich życie. Takie osoby ciągle myślą jak zarobić, ale się nie narobić.

Jeśli jesteś taką osobą, to posłuchaj uważnie: jesteśmy z innej bajki. Dla mnie praca i służenie innym ludziom to wartość sama w sobie. Jeśli uważasz, że samo kupno kursu rozwiąże Twoje problemy, to jesteś w błędzie.  

Mówi się, że „wiedza to potęga”. To kłamstwo. Tak naprawdę dopiero ZASTOSOWANIE danej wiedzy daje potężne rezultaty.

Oto opinie Klientów:


„To czego się nauczyliśmy od Bartka zdecydowanie było warte tych pieniędzy, które zapłaciliśmy, a może nawet większych i spokojnie byśmy zapłacili nawet podwójną stawkę”

Kamila Rowińska, certyfikowany master facilitator, trener i coach kamilarowinska.pl 


"Mogłam podnieść ceny i czuję się pewniej, bo działam wg. konkretnie rozpisanej strategii"

Do zapisania się na kurs przekonała mnie strona sprzedażowa. Czytając ją miałam poczucie, jakbym czytała o swoich potrzebach. A że blog Bartka śledzę od kilku lat, to wiedziałam, że nie ściemnia, tylko wie, co mówi i jeśli kurs będzie tak samo wartościowy jak posty na blogu, to warto się na niego zapisać. Kurs „Liczy Się Strategia” utwierdził mnie w przekonaniu, że idę w dobrą stronę. Dzięki wytrwałym działaniom i pracy mogłam podnieść ceny i czuję się pewniej, bo działam wg. konkretnie rozpisanej strategii. Wdrożenie jednej z opisanych na kursie metod sprzedaży, czyli „One time offer” sprawiło, że kurs zwrócił mi się z nawiązką. Choć wdrożyłam sprzedaż produktu za niespełna 18 złotych, to i tak zarobiłam ponad 12 RAZY tyle, ile wydałam na kurs „Liczy Się Strategia” (i ta jednorazowa oferta działa do dziś). Więc w moim przypadku to były naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze. Polecam go wszystkim blogerom, którzy chcą budować swój biznes wokół produktów, sprzedawanych na blogu, bo na kursie można sporo się nauczyć na temat np. marki osobistej i strategii sprzedażowych, a to się na pewno przyda. No i można podejrzeć działania Bartka „od kuchni”, a to w blogosferze rzadkość, żeby ktoś pokazywał praktycznie całe swoje zaplecze. I jeszcze jedno: grupa na FB do kursu jest naprawdę świetna! Ludzie są życzliwi i chętni do pomocy, i można się naprawdę wiele od siebie nawzajem nauczyć. Agnieszka Skupieńska, freelancerka, zawodowo zajmuje się pisaniem tekstów, od 8 lat pracuje wyłącznie w domu tosieoplaca.pl


"Wszyscy powinni mieć takie podstawy, jakie przekazuje Bartek"

Na początku miałam w biznesie bałagan. Nie wiedziałam o co mi chodzi i po co robię pewne rzeczy. Coś czytałam, że trzeba tak, jak z blogiem czy newsletterem, ale to nie kleiło się w całość. Wydawało się, że prowadzenie czegoś z komunikacją online to zlepek spontanicznych, niewiele wnoszących działań. Wtedy trafiłam na kurs „Liczy Się Strategia”. Bartka poznałam już wcześniej dzięki jego kanałowi na YouTube, a jego szczerość, sposób komunikacji i esencjonalność treści, i przekazu od razu ze mną zarezonowały. Już w bezpłatnych materiałach przekazywał ogrom wiedzy, więc aż się bałam pomyśleć, co będzie w treściach płatnych. I nie zawiodłam się! Moje pojęcie o biznesie online, o promocji i strategii wzrosło niebotycznie! Nie umiem tego z niczym porównać, ale czuję, że moja wiedza na dziś daje mi podwaliny do robienia czegoś z sensem, a nie czegoś bez sensu :) Teraz przez okrągły rok wisi na ścianie tabela z celami na każdy miesiąc, oraz z polami na liczby. Cały czas weryfikujemy, co się udało, co nie i dlaczego tak się stało. Już zacieramy rączki przed rozpisaniem szczegółowej strategii na rok 2019. Ja bez tego już nawet nie chcę nic zaczynać. Dopiero jak mam spisane, to wiem co robić i w którą stronę iść, a nie klikam po omacku na zasadzie zgaduj-zgadula. Dzisiaj dziwię się, jak ludzie mogą robić biznesy bez strategii, choć sama to wcześniej robiłam. Polecam ten kurs każdemu przedsiębiorcy. Wierzę, że wszyscy powinni mieć takie podstawy, jakie przekazuje Bartek, bo bez tego jesteśmy tylko dziećmi we mgle. Agnieszka Gajewska, przedsiębiorca bizneszoom.pl, mindness.pl  


"Dostaję propozycje reżyserów z całego świata i od aktorów, których znacie z seriali produkowanych przez NETFLIX"

Pola Kobus, accent/dialect coach accentmaker.com/


"Wprowadziłam różnego rodzaju małe zmiany, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost sprzedaży"

Bardzo cenię u Bartka rzetelność. Jestem pod ciągłym wrażeniem wszystkich artykułów filarowych. Lubię jego pozytywną energię, łatwość w przekazywaniu wiedzy i posługiwanie się prostym, często "dosadnym" językiem. Kurs „Liczy Się Strategia” pojawił się na horyzoncie, kiedy poczułam, że to właściwy moment dla mnie, aby z większą uwagą zająć się rozwojem mojego biznesu. Zanim dołączyłam do kursu, działałam po omacku i brakowało mi odwagi w promowaniu własnych produktów. W pierwszej kolejności musiałam sama uwierzyć w to, że jestem odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu. Wprowadziłam różnego rodzaju małe zmiany, które bezpośrednio przełożyły się na wzrost sprzedaży, np. cross selling czy upselling. W tym roku przygotowałam również własny kurs on-line i sprzedałam dwie edycje, które kupiło w sumie 250 osób. Zrobiłam też pierwsze sprzedażowe szkolenie na żywo. Współpracę z Bartkiem poleciłabym każdemu właścicielowi biznesu on-line (i nie tylko), który utknął gdzieś po drodze, chciałby się rozwijać, ale nie wie do końca jak i brakuje mu jasnych wytycznych odnośnie sprawdzonych rozwiązań, które działają. Alina Szklarska, prowadzi blog o organizacji czasu, życia i przestrzeni, tworzy autorskie produkty designyourlife.pl sklep.designyourlife.pl  


"Strategiczne prowadzenie firmy jest jak odpowiednie ubezpieczenie na wakacjach. Masz wtedy pewność, że nic Cię nie zaskoczy"

Mateusz Bukowski, agent ubezpieczeniowy ubezpieczeniaslubice.pl 


"Ten kurs pomógł mi poukładać mój biznes"

Na Bartka po raz pierwszy trafiłam dzięki podcastowi Michała Szafrańskiego. Ilość wiedzy, jaką się dzieli w swoich materiałach była dla mnie tak przekonująca, że najpierw kupiłam w jednorazowej ofercie kurs „Extreme Productivity”, a następnie zainwestowałam w „Liczy Się Strategia”. I to była dobra inwestycja. Ten kurs pomógł mi poukładać mój biznes. Dzięki temu przekonałam się do współpracy z asystentką i oddelegowywania zadań, co uwolniło mój czas, a przez to również kreatywność. Zobaczyłam różne sposoby zarabiania, zwiększania koszyka klienta i promocji - część już zastosowałam, niektóre mam w planach na kolejne miesiące. Dodatkowo, utwierdziłam się w swojej strategii, którą do tej pory tworzyłam intuicyjnie, a teraz robię to w pełni świadomie. Kurs „Liczy Się Strategia” polecam przede wszystkim osobom, które dopiero zaczynają prowadzenie firmy, a także tym, które utknęły w martwym punkcie, potrzebują perspektyw na dalszy rozwój, oraz pomysłów na wyróżnienie się na rynku. Magdalena Komsta, psycholożka, pedagożka i promotorka karmienia piersią Wymagajace.pl 


"Bartek pomógł mi określić kim dokładnie jest klient w moim biznesie oraz wsparł mnie w działaniach marketingowych"

Na Bartka trafiłam poprzez książkę „Przestań odwlekać i zacznij działać!”, następnie czytałam jego bloga: bartekpopiel.pl, który później został przemianowany na LiczySieWynik.pl  

W jego twórczości cenię sobie kilka rzeczy:  

Po pierwsze - Bartek w książkach, artykułach, filmach i kursach przedstawia konkretne przykłady i rady, które można wdrożyć w swojej firmie, co jest ogromną wartością dla osób, które lubią działać, a nie tylko czytać.  

Po drugie - posiada duże doświadczenie w konsultowaniu różnych biznesów. Na pierwszej konsultacji wygenerował tyle pomysłów, które mogłam zastosować w swojej branży (której on nie znał), że naprawdę byłam pod wrażeniem. Jest bardzo pozytywną osobą, która znajduje rozwiązania, a nie wymówki oraz inspiruje i motywuje do działania.  

Wiedzę od Bartka czerpałam (i nadal czerpię!) z kilku źródeł: Na początku były to jego książki i artykuły na blogu, potem kurs wideo oraz filmy na YouTube, a na końcu także konsultacje 1-1.  

Podczas konsultacji Bartek pomógł mi określić kim dokładnie jest klient w moim biznesie oraz wsparł mnie w działaniach marketingowych promujących moją książkę. Udzielił mi także wielu ciekawych wskazówek i rad, które w szybki sposób mogłam zastosować w swojej codziennej pracy. Zaplanowałam również strategię dla bloga i kolejnych produktów w branży nieruchomości oraz listę tematów, które chcę poruszyć. Ponadto podzielił się narzędziami, których używa w swojej codziennej pracy, co również było wartościowe dla mnie.  

Wszystko to przyniosło następujące efekty: Książka świetnie się sprzedaje, a z moimi usługami docieram do odpowiednich klientów. Ponadto przygotowuję się do startu bloga zainwestowani.pl, stworzyłam również kurs online „Social media w nieruchomościach”. Generalnie przez ostatni rok zrobiłam level up w biznesie.  

Właśnie dlatego współpracę z Bartkiem polecam każdemu przedsiębiorcy (obecnemu lub przyszłemu), dla którego ważne są wyniki, a nie wożenie pustych taczek. Po zastosowaniu wiedzy przekazywanej przez Bartka można wskoczyć na inny poziom w biznesie.  

Katarzyna Gorzędowska, inwestuje w nieruchomości impro.biz.pl/ facebook.com/kgorzedowska


Teraz jest czas, aby podjąć rozsądną decyzję i dołączyć do grona uczestników

Tak Bartku, jestem gotowy! 

  • Wiem, że na szkoleniu „Liczy Się Strategia” poznam skuteczne metody i techniki, które pomogą mi poukładać moją firmę, dzięki czemu zwiększę sprzedaż, poprawię marketing, zacznę budować zespół, a to wszystko doprowadzi mnie do jeszcze większych zysków. 
  • Wiem, że z niektórymi technikami będę musiał obchodzić się bardzo ostrożnie i obiecuję Ci, że wykorzystam je tylko w etyczny sposób. 
  • Wiem, że dostaję 30-dniową gwarancję satysfakcji i rozumiem, że w tym czasie mogę bez żadnych przeszkód sprawdzać i wdrażać strategie, których nauczę się na szkoleniu. 
  • Rozumiem, że najszybszy zwrot z inwestycji uzyskam tylko i wyłącznie wtedy, kiedy rzeczywiście zastosuję w praktyce to, co poznam na szkoleniu.  

Oto propozycja dla Ciebie:


SILVER

GOLD

PLATINIUM

Ten kurs przyniesie Ci efekty, o których być może nawet nie masz odwagi jeszcze marzyć. Będziesz po prostu zmieniał się niesamowicie szybko. 

To czy zainwestujesz w ten kurs, czy nie, w żaden sposób nie zmieni mojego życia. Nie zamierzam wybrać się w podróż dookoła świata, ani kupić domu, ani nowego samochodu. Bez względu na to czy kupisz kurs, czy nie - nic się u mnie nie zmieni

Ale ogromnie dużo zmieni się u Ciebie. Jestem przekonany, że po przejściu przez ten kurs stwierdzisz, że były to najlepiej zainwestowane pieniądze w całym Twoim życiu. 

Serdecznie pozdrawiam, - Bartek Popiel

PS. Spójrzmy prawdzie w oczy. czy tego chcesz czy nie, najbliższe pięć lat minie w mgnieniu oka. Czy zamierzasz spędzić te pięć lat zamartwiając się o swoją firmę siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę? Czy może wolałbyś przez następne pięć lat systematycznie przyciągać do swojej firmy wspaniałych pracowników i klientów?  

PPS. Czekanie nic nie da. Upływający czas mija bezpowrotnie, a z każdym kolejnym rokiem stajemy się po prostu coraz starsi. Samo nic się nie zmieni. Najwięksi sportowcy świata mają swoich trenerów. Najwięksi biznesmeni i menedżerowie – również. Dlatego nie pozwól na to, że zostaniesz sam ze sobą, bez żadnej opieki. Pozwól mi zaopiekować się Tobą i poprowadzić do lepszej przyszłości, w której stajesz się zwycięzcą i liderem.  

PPPS. Jeśli chciałbyś sam dojść do tych informacji, musiałbyś prowadzić skrzętne analizy przez lata oraz wydać górę pieniędzy. Dlatego skróć sobie drogę i oszczędź swój CZAS. Wiem, że możesz być trochę sceptyczny. Moja propozycja jest bardzo prosta. Możesz sam osądzić, czy program jest wart Twojej uwagi. Testuj program przez 30 dni zanim podejmiesz decyzję czy go zatrzymać. Teraz nadszedł czas, aby pójść w ślady moich najlepszych klientów. Kliknij tutaj i dołącz do kursu.

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy to zadziała w moim biznesie?  

Cóż.. krótko mówiąc: TAK! Na pokładzie pierwszej edycji byli prawnicy, lekarze, specjaliści od nieruchomości, właściciele sklepów internetowych, trenerzy i konsultanci, programiści, graficy, copywriterzy, fotografowie i wiele innych branż. Bo tak naprawdę wszyscy jesteśmy w biznesie pozyskiwania klientów. Oferujemy różne produky i usługi, ale każdy z nas potrzebuje skutecznej strategii, dzięki której zdobędzie wielu klientów.  

Zatem jeśli coś sprzedajesz - tak, kurs zadziała w Twoim biznesie.  

2. Jestem początkujący, poradzę sobie z tym kursem?  

O rany, jak ja Ci zazdroszę! Będę zupełnie szczery - bardzo chciałbym zacząć przygodę z biznesem mając pod ręką taką wiedzę, jaka jest w tym kursie. Gwarantuję Ci, że dzięki temu kursowi zaoszczędzisz dziesiątki tysięcy złotych, które prawdopodobnie byś utopił próbując utrzymać biznes metodą prób i błędów.  

Gdyby to ode mnie zależało, to kazałbym przejść przez ten kurs każdej osobie, która zamierza założyć biznes. Jestem przekonany, że wtedy byłoby znacznie mniej firm, które nie przetrwały roku, niż w chwili obecnej.  

3. W jakiej formie jest ten kurs?  

Kurs jest w formie video. Nagrania zamieszczone są na platformie wiedza.liczysiewynik.pl. Po podaniu loginu i hasła masz dostęp do swojego konta. Poza nagraniami video dostępne są pliki mp3, są transkrypcje, mapy myśli i listy kontrolne. Wszystko poza plikami video możesz pobrać na dysk swojego komputera.  

4. Czy można rozłożyć płatność na raty?  

Nie oferuję tym razem sprzedaży ratalnej. Ostatnim razem kurs można było nabyć na części, ale mieliśmy z tym bardzo dużo zamieszania. Wymaga to dużo zaangażowania z naszej strony, pilnowania terminów rat, wysyłanie przypomnień itp.  

Jest jednak rozwiązanie, o którym Cię informuję. Osobiście wolałbym, żebyś nie korzystał z tego rozwiązania, ale decyzja należy do Ciebie.  

Po kliknięciu „Zapisz się” zostaniesz przeniesiony do formularza. Po wypełnieniu danych system przeniesie Cię do wyboru płatności. I tam możesz wybrać opcję „tPay Raty”. Samodzielnie wybierasz wysokość raty i okres spłaty.  

Jednak proszę, przemyśl dobrze zanim zdecydujesz się na taką opcję. Jeżeli w tym momencie nie możesz sobie pozwolić na ten kurs, to może lepiej będzie, żebyś kupował takie materiały, jakie są w Twoim zasięgu np. książki.  

Proszę Cię jedynie o rozwagę i spokojne przemyślenie tej decyzji.  

5. Dlaczego dostęp jest tylko na rok?  

Dla Twojego dobra. Wiele osób ma problem z tym, że kupuje różne kursy i szkolenia i nic z nimi nie robi. Dlatego postanowiłem ograniczyć dostęp czasowo. Jak miałbyś nieograniczony dostęp, to kurs czekałby na „dogodną chwilę”. Być może nigdy byś go nie przerobił, a potem miał do mnie pretensje, że kupiłeś kurs i nic Ci to nie dało.  

Serio, są ludzie którzy myślą, że samo kupienie kursu wszystko za nich załatwi.  

Dlatego chcę, żebyś czuł presję. Chcę, żebyś widział, że minęły kolejne dni, a może tygodnie, a Ty nadal nic nie zrobiłeś. Będę wysyłał do Ciebie maile z informacją kiedy kończy Ci się dostęp do materiałów.  

Niestety taka jest prawda, że większość ludzi zaczyna działać jak im się pali pod tyłkiem.  

6. A jeśli rok, to dla mnie za mało?  

Rok to kawał czasu, ale jeżeli uznasz, że chcesz przerobić kurs jeszcze raz, albo że chcesz mieć dostęp do materiałów video, i do tajnej grupy przez kolejny rok, to będziesz mógł wykupić przedłużenie. Jednak w tej chwili się tym nie zajmujmy. Skup się na tym, żeby jak najwięcej zrobić przez najbliższe 12 miesięcy.